با شرکت در نظر سنجی ما را در بهبود کیفیت یاری نمایید

مقایسه تیگو 7 پرو و تیگو 7، کدامیک را بخریم؟ مقایسه تیگو 7 پرو و تیگو 7، کدامیک را بخریم؟مقایسه تیگو 7 پرو و تیگو 7 موجب می‌شود تا خریدار تصمیم بهتری برای انتخاب خودروی ... ادامه مطلب
5 1 5 1
0 / 5

Your page rank:

مقایسه تیگو 7 پرو و تیگو 7، کدامیک را بخریم؟

مقایسه تیگو 7 پرو و تیگو 7 موجب می‌شود تا خریدار تصمیم بهتری برای انتخاب خودروی مد نظر خود بگیرد. این دو خودرو از لحاظ مشخصات فنی تقریباً مشابه یکدیگر بوده، اما از لحاظ تجهیزات و امکانات و ظاهر، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. بنابراین، داشتن اطلاعات کامل قبل از اقدام به خرید ضروری است. در صورت لزوم، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب و نحوه خرید اقساطی یا نقدی، می‌توانید با کارشناسان کیان خودرو در تماس باشید.

مقایسه تیگو 7 پرو و تیگو 7

خانواده تیگو 7 مدیران خودرو با معرفی مدل‌های جدید، همچنان در حال گسترش است. از تیگو 7 نسل اول تا تیگو 7 پرو، این خانواده تنوع قابل توجهی پیدا کرده است. مقایسه تیگو 7 با تیگو 7 جدید انجام می‌شود تا تفاوت‌های این دو نسل و ویژگی‌های خاص هر یک را بشناسید و در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

تیگو 7 پرو با طراحی مدرن و امکانات رفاهی متنوع به یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اورهای بازار ایران تبدیل شده است. این خودرو نسبت به نسخه قبلی تیگو 7 پیشرفت قابل توجهی دارد.

در مجموعه کیان خودرو بهترین شرایط برای خرید خودروهای خارجی به صورت نقد یا اقساط فراهم آمده تا خریدار از میان تنوع بالا بتواند با بررسی تیگو 7 پرو و تیگو 7 معمولی بهترین انتخاب را داشته باشد.

مقایسه طراحی داخلی تیگو 7 با تیگو 7 پرو

پس از مقایسه طراحی داخلی تیگو 7 با تیگو 7 پرو، درمی‌یابیم که نسخه پرو به روزتر و جذاب‌تر بوده و این تغییرات در کیفیت متریال داخلی و برخی از امکانات رفاهی و فناوری‌ها مشاهده می‌شود. 

در صورتی که به دنبال امکانات لوکس‌تر مانند صفحه نمایش لمسی بزرگ و باکیفیت، روکش صندلی‌های چرمی و نورپردازی داخلی چشم‌نواز هستید، فروش اقساطی تیگو 7 پرو که در مجموعه کیان خودرو ارائه می‌گردد، بهترین انتخاب است.

مقایسه فنی تیگو 7 با تیگو 7 پرو

تغییرات مداوم در روند ساخت تیگو 7 موجب شده تا نسخه‌های مختلف این خودرو با مشخصات فنی متفاوت به بازار عرضه شود. به همین سبب، مقایسه انواع تیگو 7 از لحاظ فنی و تجهیزات و امکانات رفاهی قبل از خرید ضروری است. در این بخش به مقایسه فنی تیگو 7 با تیگو 7 پرو در یک جدول می‌پردازیم.

مشخصهتیگو 7تیگو 7 پرو (مدل فیس‌لیفت)
حجم موتور1.5 لیتر1.6 لیتر
نوع موتورتوربو بنزینیتوربو بنزینی
قدرت (کیلووات)108145
گشتاور (نیوتن‌متر)210290
گیربکسCVT 9 سرعتهدو کلاچه 7 سرعته

مقایسه ایمنی تیگو 7 با تیگو 7 پرو

قطعاً یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید خودرو اقساطی باید مدنظر قرار بگیرد، مقایسه ایمنی خودروها با یکدیگر است. در حال حاضر که خودرو تیگو جزو کراس‌اورهای پرطرفدار بازار است، برای کمک به خریداران به مقایسه ایمنی تیگو 7 با تیگو 7 پرو می‌پردازیم. 

اغلب امکانات ایمنی پایه در هر دو خودرو مشترک بوده و فقط تیگو 7 پرو دارای کیسه هوای بیشتر، سیستم‌های کمک راننده پیشرفته‌تر و چراغ‌های جلوی هوشمند و برف‌پاک‌کن‌های خودکار می‌باشد. برای مقایسه دقیق‌تر از لحاظ تست‌های ایمنی و سایر ویژگی‌های دیگر، بهتر است با کارشناسان کیان خودرو در ارتباط باشید.

مقایسه امکانات رفاهی تیگو 7 با تیگو 7 پرو

در مقایسه تیگو 7 با تیگو 7 جدید، درمی‌یابیم که از لحاظ طراحی داخلی و امکانات رفاهی این دو خودرو شباهت زیادی به یکدیگر دارند و فقط در برخی از امکانات رفاهی تیگو 7 پرو ارتقا پیدا کرده است. 

در مقایسه امکانات رفاهی تیگو 7 با تیگو 7 پرو، درمی‌یابیم که در نسخه پرو شارژر بی‌سیم و امکانات هوشمند و سیستم صوتی پیشرفته قرار گرفته و سیستم ناوبری آن با قابلیت اتصال به تلفن همراه به صورت بی‌سیم می‌باشد.پ

مقایسه قیمت تیگو 7 با تیگو 7 پرو

یکی از نکات بسیار مهمی که در فروش خودرو تاثیرگذار است، قیمت ارائه آن در بازار و همچنین بازار مدل‌های دست دوم آن می‌باشد. عمدتاً تفاوت قیمت بین تیگو 7 و تیگو 7 پرو به دلیل تفاوت در امکانات، فناوری‌ها و آپشن‌های مختلف وجود دارد. 

پس از مقایسه قیمت تیگو 7 با تیگو 7 پرو می‌توانید تصمیم بهتری برای شرکت در طرح فروش اقساطی تیگو 7 یا خرید تیگو 7 پرو بگیرید. در هر صورت، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید به معتبرترین نمایندگی فروش خودرو یعنی مجموعه کیان خودرو ارتباط بگیرید.

مقایسه مصرف سوخت تیگو 7 با تیگو 7 پرو

با توجه به اطلاعات محدود موجود، مصرف سوخت هر دو خودرو کم بوده اما با مقایسه مصرف سوخت تیگو 7 با تیگو 7 پرو به شکل دقیق‌تر، درمی‌یابیم که تیگو 7 در هر 100 کیلومتر 6.5 لیتر و تیگو 7 پرو با مصرف سوخت 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر، پرمصرف‌تر است.

 اگر گزینه سوخت برایتان اولویت است، می‌توانید در طرح فروش اقساطی تیگو 7 مجموعه کیان خودرو شرکت کنید.

مقایسه تجربه رانندگی تیگو 7 با تیگو 7 پرو

تیگو 7 و تیگو 7 پرو هر دو از کراس‌اورهای محبوب بازار ایران هستند و برای انتخاب نهایی، مقایسه تجربه رانندگی تیگو 7 با تیگو 7 پرو ضروری است. طراحی و فضای داخلی تیگو 7 پرو مدرن و اسپرت بوده و از لحاظ هندلینگ و سواری هر دو مدل قابل قبول هستند؛ اما تیگو 7 پرو چابک‌تر می‌باشد.

نتیجه‌گیری

پس از بررسی و مقایسه تیگو 7 پرو و تیگو 7، درمی‌یابیم که هر دو خودرو انتخاب‌های جذابی برای خرید یک ماشین کراس‌اور مدرن می‌باشند؛ اما از لحاظ ابعاد و برخی از تجهیزات رفاهی با یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت‌ها سبب تغییر در قیمت نهایی است. بسته به توان و هزینه می‌توانید اقدام به خرید هر کدام از این دو مدل از مجموعه کیان خودرو به صورت نقد یا اقساط نمایید.

سوالات متداول

تیگو 7 بهتر است یا تیگو 7 پرو؟ 

عوامل زیادی برای پاسخ به این سوال وجود دارند زیرا این دو خودرو از لحاظ مشخصات و ویژگی‌های فنی و امکانات رفاهی شباهت زیادی به یکدیگر دارند. در نهایت، قیمت مصرف‌کننده هر خودرو می‌تواند در تصمیم نهایی تاثیر بگذارد.

بهترین راه برای انتخاب و خرید خودرو تیگو 7 یا تیگو 7 پرو چیست؟ 

بهترین راه، دریافت مشاوره از افراد متخصص و کاربلد مانند کارشناسان نمایندگی کیان خودرو است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *